svar

här kommer svaren på frågorna

postat av: Klara

Om du bara fick ha en outfit i en månad, vad skulle du ha på dig då?

Svar: Hmm skulle nog bli något bekvämt, snyggt men inte för utstickande.

Typ, vitt linne, svart kavaj, och beiga haremsbyxor, älskar mixen med harems och kavaj, antingen klackar eller converse till

 

Postat av:

Vilka bloggar läser du?

Svar: Läser både kända och lite mindre bloggar.

Men av de kända läser jag: Kenzas Blogg, Tyras blogg, och ibland Sofi Fahrmans blogg

Av de ”mindre kända” bloggarna läser jag nästan mer, ingen jag direkt läser varje dag, men theresalex.blogg.se, stefnaie.blogg.se, Japima.blogg.se och Kingbeatrice.blogg.se

Yes, det var dom, sen blir det någon lite då och då men inte direkt regelbundet

 

2010-08-23 @ 10:48:48

Postat av:

Vad går du för linje?:)

Svar: Går en linje som heter spint, står för social programme international, alltså en samhällskunskaps linje delvis på engelska

2010-08-23 @ 12:06:28



Postat av: ITZI

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?

Svar:  Skulle nog säga- positiv, tänkare och omtänksam

Och med tänkare menar jag att jag funderar och tänker på allt nästan för mycket, haha

2010-08-23 @ 15:48:17
URL: http://itzi.blogg.se/

Postat av:

Favorit bok och favorit film?

Svar: Favorit bok/böcker är alla Denise  Rudbergs böcker, verkligen den bästa författaren!

Film blir svårare, Gillar alla sorters ”feel good” filmer. Men är mycket för kriminal filmer och thrillrar eller hur man nu säger det i plural


Postat av: nicole

ställer lite frågor:)
favorit maten?
Svar: Favoriterna är tacos, sen är renskav så himla gott!
Inte så många som äter det, men är renkött,sås som görs tillsammans med det och ris.

hur lång är du?
Svar:Jag är cirkus 1,73. I alla fall sist jag mätte mig

bästa modebloggen?
Svar: Får bli kenza.

favorit plagget? 
Svar:Är lite kär i militärgrönt nu, så får säga flera ;) En militärgrön långklänning med en vit stickad tröja över är sjukt snyggt, och lite varmare nu på hösten, än bara klänningen. Och så men kängor till.


snyggaste skorna ?
Svar: Haha oj, blir nog den svåraste frågan, finns ju så många, men säger vi klackar väljer jag dessa



dagens vill ha?
Samma svar som favorit plagget, ska nog inköpas :)
ditt snyggaste plagg?
Svar: Min nya kavaj

 /Shoppaholly

2010-08-23 @ 19:39:58
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Postat av: Emma

vad går du för linje? :)

Svar: Se ovan =)

Sådär!


Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

tack :D

2010-08-25 @ 22:19:40
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bild på din tragus piercing?:P Gjorde det ont att ta det? Gör det fortfarande ont?

2010-08-25 @ 23:53:54
Postat av: Helén

Hörru skitunge!



VAD LIKA VI ÄR!!!!!

Filmer, mat, kläder, förutom bloggar - läset bara Maria Montasamis blogg när det gäller en "kändis"



Men vi är ju släkt trots allt! :)



Åhhhh ska nog ha renskav idag! mums



Puss på dig fina du!

/ Din moster

2010-08-26 @ 08:55:16
Postat av: emma

Yes det kan jag allt göra, kan göra ett inlägg.



Haha ja vi är ju släkt Helén!:)

2010-08-26 @ 12:39:01
URL: http://fribergemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0