tragus piercing

Någon frågade om jag kunde visa bild på min piercing i örat, om det gjorde ont att ta det och om det fortfarande gör ont.

Jag tyckte faktiskt att det gjorde väldigt ont att ta det, till och med så ont så jag typ halvskrek, alltså inget gallskrik eller så, men något ljud haha. Men varade bara då hon tog det. Sen gör det olika ont på alla och så beroende på hur mycket brosk man har där, jag är ingen expert men det är vad hon sa. Men det var det, nu känns det knappt alls, känns ju lite smått när jag gör rent men. Var faktiskt värre att ta där uppe i örat, kan dock tänka mig att detta gör sjukt ont om det blir infekterat eller så i tragus, så är nogrann med rengöringen om man säger så...


Tryck för stor bild


Sen frågade någon om vad jag hade för hårfärg, det finns i något inlägg tidigare, dock ser det brunare ut på bilden än i verkligheten så om du inte vill ha rött/brunt/lila/vinrött hår, alltså en odefinerbar färg, så ta någon annan ;) Hade jag valt om nu hade jag inte tagit denna!

Haha min syster bor ju inte hemma längre, så igår när jag kom hem var hon hemma, hon sa inte hej eller så, utan det första hon säger är: Emma? Har du färgat ditt hår lila?...

not so fun

Kommentarer
Postat av: Helén

Snyggt tjejen! Jga har mitt inne i örat ja... :) KRam

2010-08-29 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0