Min dag

I morse av plingar en jobbig melodi, någon okänd melodi
det fortsätter och fortsätter

funderar någonstans mellan dröm och vakenhet på vad fan är det som låter?

André ger ifrån sig något ljud, inser att det är hans alarm, ny?
Jag-Kan du stänga av?!
A-Mmmm..och stänger av
J-Ska du snooza?
A-Mmmm...
Jag-Kan du ställa om klockan på då du egentligen ska gå upp?

Kände mig lagom gullig senare när jag insåg hur arg jag måste ha låtit, jag snoozar ju faktiskt också fast han kan sova längre ibland..

Går till skolan
äter någon slags nästan oätlig morotsoppa 
springer innan matten och ska köpa en miniräknare, hinner tillbaka, börjar räkna och inser att den är helt konstig.
Blir sur över miniräknaren, typ en minut.

Går hem
inser alldeles försent att jag skulle träna
springer till kampenhof
tränar

Ok nu räcker det, har helt enkelt inte haft en alldeles för intressant dag.
Nu ska jag fortsätta plugga




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0