hemma

Hello dear friends, hoppas ni har saknat mig lite.

För jag är som ni kanske förstår hemma igen, lite lyckligare, lite mer utvilad och lite brunare.
Har haft en helt underbar semester. Bara solat badat och ätit, dock inte så god mat?? Det var ju inte deras starkaste sida om man säger så...Förutom frukost buffén på hotellet.

Hade cirkus 35 grader i luften och 29 i vattnet, bodde i en så kallad bungalow på hotellet. Låter mer exotiskt än vad det var, var typ som en "fristående" lägenhet istället för mitt i hotellet, alltså typ en radhus.

Jaa, vad kan man säga mer. Det var nästan dyrare där än i Sverige. Vi tjänade på att äta ute istället för att laga egen mat, ett bacon paket kostade 58 kr..

Kan också tala om att det nästan BARA var engelskmän där, varför just där liksom?
Kanske därför maten inte var god, den var väl anpassad efter engelskmännen....

Därför hade hotellet underhållning varje kväll, samma låtar, samma jobbiga brittiska hysteriska engelska...
Men vi var lika glada för det, hur kunde vi inte vara det?




Jag och my boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0